Název: Faurecia Plzeň, s.r.o.
Web: https://www.faurecia-cz.cz/
Sídlo: Logistická 153, 330 23 Úherce
Rok založení: 15. 1. 2013
Počet zaměstnanců: 729
Oblast podnikání: galvanizérství, smaltérství, kovářství, podkovářství, obráběčství, zámečnictví, nástrojářství, výroba, obchod a služby
Sídlo mateřské společnosti: 23-27 rue des Champs Pierreux, 92000 Nanterre Cedex – Francie
Výše investiční pobídky:
Společnost | Sektor | Druh | Země původu žadatele | Výše investice (mil. CZK) | Vytvořená pracovní místa | Daně | Rekval. | Míra podpory | Okres | Kraj | Rozhodnutí o pobídce |
Faurecia Plzeň, s.r.o.. | výroba dopravních prostředků | výroba | Francie | 244,16 | 848 | T | 30,00% | Plzeň-sever | Plzeňský | 2013 | |
Země investora: Francie
Ekonomické výsledky:
v tis. Kč | 2019 | 2020 | 2021 |
Aktiva | 2 355 280 | 1 836 330 | 1 875 583 |
Vlastní kapitál | 302 412 | 214 917 | 157 815 |
I. Tržby za prodej vlastních výrobků a služeb | 8 485 506 | 5 769 231 | 5 242 353 |
II. Tržby za zboží | 96 951 | 219 844 | 152 189 |
A. Výkonová spotřeba | 8 121 992 | 5 580 947 | 4 978 357 |
B. Změna stavu zásob | -10 091 | 2 708 | -20 137 |
C. Aktivace | |||
Přidaná hodnota (PH) | 470 556 | 405 420 | 436 322 |
Osobní náklady | 412 576 | 376 175 | 384 489 |
Odpisy | 95 573 | 86 545 | 84 269 |
VH za účetní období | -1 776 | -87 495 | -57 102 |
ROE | -1% | -41% | -36% |
Obrat aktiv | 3,6 | 3,3 | 2,9 |
Zadluženost | 87% | 88% | 92% |
ON/PH | 88% | 93% | 88% |
Odpisy/PH | 20% | 21% | 19% |
PH/Tržby | 5% | 7% | 8% |
Příklady dobré praxe a aktivit v oblasti společenské odpovědnosti firem:
V roce 2020 založena Nadace Faurecia, která podporuje inovativní a perspektivní iniciativy zaměřené na 3 témata: Vzdělávání, mobilita a životní prostředí.
Nadace Faurecia si klade za cíl podporovat budování spravedlivější, mobilnější a ekologičtější společnosti a zajistit tak zachování planety pro budoucí generace.
Zaměstnanci společnosti Faurecia jsou každoročně vyzývání, aby předkládali projekty se sociálním dopadem, na které potřebují přidělit určitý čas nebo finanční prostředky. Projekty mohou řídit zaměstnanci sami nebo ve spolupráci s neziskovými organizacemi.
Cíl: Být do roku 2030 uhlíkově neutrální. Cíl dosáhnout CO2 neutrality je ambiciózní, sloučitelný s cílem +1,5°C dle Pařížské dohody, ale zároveň realistický. Vědí, že toho dosáhnou společně se svými zákazníky, dodavateli, partnery a všemi zaměstnananci.
Aktivní profil společnosti na sociálních sítích. Příspěvky o dění ve firmě a další zajímavosti nejen pro zaměstnance.
Tematické akce pro zaměstnance: - např. týden vánočních autfitů aj.
Podpora zaměstnanců zapojených do různých běžeckých závodů (proplacení registrace, dres s logem firmy jako dárek aj).
Forvia Day pro zaměstnance (dárky, speciální obědové menu, fotokoutek aj.)
Plenkové dorty jako dárek novorozeným dětem zaměstnanců.
Zdroj: veřejně dostupná data