Název: Faurecia Automotive Czech Republic s.r.o.
Web: https://www.faurecia-cz.cz/
Sídlo: Průmyslová 466, Pražské Předměstí, 397 01 Písek
Rok založení: 25. 1. 2006
Počet zaměstnanců: cca 500
Oblast podnikání: Galvanizérství, smaltérství, Kovářství, podkovářství, Obráběčství, Zámečnictví, nástrojářství, Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Výše investiční pobídky:
Společnost | Sektor | Druh | Země původu žadatele | Výše investice (mil. CZK) | Vytvořená pracovní místa | Daně | Rekval. | Míra podpory | Okres | Kraj | Rozhodnutí o pobídce |
Faurecia Automotive Czech Republic s.r.o. | výroba dopravních prostředků | výroba | Německo | 2119,8 | 1056 | T | \ | 46,00% | Písek | Jihočeský | 2006 |
Země investora: Německo
Ekonomické výsledky:
v tis. Kč | 2019 | 2020 | 2021 |
Aktiva | 5 218 485 | 5 957 648 | 6 715 284 |
Vlastní kapitál | 1 354 413 | 1 647 873 | 1 916 093 |
I. Tržby za prodej vlastních výrobků a služeb | 13 902 493 | 13 478 670 | 16 848 127 |
II. Tržby za zboží | 184 064 | 165 873 | 4 778 |
A. Výkonová spotřeba | 13 033 987 | 13 000 035 | 18 238 506 |
B. Změna stavu zásob | 39 223 | -77 952 | -18 574 |
C. Aktivace | |||
Přidaná hodnota (PH) | 1 013 347 | 722 460 | -1 367 027 |
Osobní náklady | 261 966 | 229 272 | 207 797 |
Odpisy | 142 273 | 142 656 | 144 269 |
VH za účetní období | 544 014 | 293 460 | 288 218 |
ROE | 40% | 18% | 15% |
Obrat aktiv | 2,7 | 2,3 | 2,5 |
Zadluženost | 74% | 72% | 71% |
ON/PH | 26% | 32% | -15% |
Odpisy/PH | 14% | 20% | -11% |
PH/Tržby | 7% | 5% | -8% |
Příklady dobré praxe a aktivit v oblasti společenské odpovědnosti firem:
V roce 2020 založena Nadace Faurecia, která podporuje inovativní a perspektivní iniciativy zaměřené na 3 témata: Vzdělávání, mobilita a životní prostředí.
Nadace Faurecia si klade za cíl podporovat budování spravedlivější, mobilnější a ekologičtější společnosti a zajistit tak zachování planety pro budoucí generace.
Zaměstnanci společnosti Faurecia jsou každoročně vyzývání, aby předkládali projekty se sociálním dopadem, na které potřebují přidělit určitý čas nebo finanční prostředky. Projekty mohou řídit zaměstnanci sami nebo ve spolupráci s neziskovými organizacemi.
Cíl: Být do roku 2030 uhlíkově neutrální. Cíl dosáhnout CO2 neutrality je ambiciózní, sloučitelný s cílem +1,5°C dle Pařížské dohody, ale zároveň realistický. Vědí, že toho dosáhnou společně se svými zákazníky, dodavateli, partnery a všemi zaměstnananci.
Investice do projektů energetické účinnosti.
Aktivní profil společnosti na sociálních sítích. Příspěvky o dění ve firmě a další zajímavosti nejen pro zaměstnance.
Stanoven set klíčových Fonvia kompetencí. Podcast prokuristky a HR manažerky k dispozici na FB profilu společnosti Faurecia Česká republika.
Tematické akce pro zaměstnance: - např. týden vánočních autfitů aj.
Oceňování zaměstnanců - předávání ocenění za dobrý nápad, Faureciána a tým za kvartál.
Zdroj: veřejně dostupná data